19 blev døbt på Living Hope Center
19 blev døbt på Living Hope Center
Søndag den 21. juni var der fest på Living Hope Center i Cambodja.
Ved gudstjenesten i kirken på centeret blev 19 personer døbt, fortæller missionær Johannes Jensen.
De nydøbte har meget forskellige livssituationer, og de kommer alle på centeret til forskellige aktiviteter, fortæller han.
Nogle er elever på engelsk- og it-hold, andre har hørt om Jesus via ansatte fra LHC, som havde besøgt dem, når de tager på husbesøg hos elevernes familier.
